Szoval ugy esett, hogy szeptemberben bevasarlas elott megneztem mennyi van a kartyamon es azt irta 35 font korul... sikerult is 33 font kornyeken vasarolni... aztan mikor jott a mobilos egyenleg jopar nappal kesobb akkor lattam, hogy valami korabbi kartyas fizetesem csak kesobb lett levonva igy a kartyam sikeresen lement -11 fontra... Ami a Lloyds banknal annyit jelent, hogy rogton 15 font bunti es utana minden napert (beleertve az adott napot is) meg 15 font. Igy ossze is jott 75 fontos bunti amit a heten ramvertek amivel megint lementem minuszba... Eskuszom direkt figyelik mikor kell radverni a buntit, hogy megint minuszba menj... Van olyan is akinek mar 4 honapja igy folyamatosan minuszba kerul 1-1 napra a szamlaja mert akkor verik ra a buntit amikor epp csak 1-2 font van a szamlan... Szoval orvendes van vala.
--------------------------
So it happened in September that I checked my bank account for the available funds and it said I've like £35 (how can I get the pound 'sign' on English (US) keyboard setting? :D) so I went to ASDA and made shopping for 33 quids. But later when I got a statement on my phone I just noticed that there was some other pending transaction which dropped my balance to O/D of 11 quids. Which at Lloyds means £15 charge and £15 fee each day (including the day you go O/D)... So I got a £75 O/D charge/fee that they deduct this week... of course it took me O/D again. I am pretty sure that they watching your account and make these charges when it will put you O/D so they can charge you again... I know someone who's getting O/D 4 months in a row because of this... So happy I am now... NOT
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Éljenek a bankok...
VálaszTörlésAnnyiból, amennyiből mi dolgozók...:D