2009. április 28., kedd

DAY 53 - Interjúk / Interviews

Eddig 2 interjún voltam az itteni játékfejlesztőknél...

Ninja Theory - Cambridge
Hát ez a cég nem nekem való az hamar kiderült. Nagyon kemény szakmai kérdéseket kaptam a fejemhez, nagyjából olyanokat amiket Magyarországon egy játékfejlesztő sem gondolt igazán végig. Már kifelemenet tudtam, hogy elbuktam. De ha másnak nem tapasztalatnak jó volt :D

Climax - Portsmouth
A cég egyik érdekessége, hogy a Stormregionből anno ide mentek tanulni egy kis project tervezést :D Ez fel is jött az interjú alatt. Itt egy fokkal jobban sikerült, de nem akarok semmit elkiabálni. Eredmény majd valamikor... Viszont maga a hely... csodás! (fotó alant :D)

Ami még hátra van egy telefonos interjú a Sonyval. Elvileg holnap 4kor.

Amíg sikerül a szakmában elhelyezkednem addig nem marad más mint az alkalmi meló :)
-----------------------
I had 2 interviews in the game dev industry so far...

Ninja Theory - Cambridge
Well this company is not for me. They asked me very strong vocational questions, most of them never ever considered by any of the hungarian gamedev studios. Before the interview ended I already knew that I failed. At least it was a good experience :D

Climax - Portsmouth
One of the interesting things about this company is that from Stormregion a delegation came to learn Project Managing to this studio. Of course they've remembered it :D I think the interview here was better but I don't want to go into guessing about the result (which can be expected in a few days/weeks). But the place... see the picture below :)

There is a phone interview tomorrow with Sony (at 4PM)... we will see (I mean hear).

Untill then... temporary works to cover my expenses... :)

The studio is in the building with the /\/\/\/ roof

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése